? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, February 12, 2009

AIBID HINA

AKU..

Aku.. dan diri seorang aku dan impian kelana

Aku bersua dengan jutaan manusia

Aku belajar dari mereka ..erti kasih, cinta dan segalanya

Aku juga yang belum ketemu cinta insani kerna.. Cintaku pada Tuhan belum pada tahap sejati

Aku abid hina berjalan terkadang banyak meleka Aku.. Hamba pasiran Lantas aku masih berdikit

Dalam usaha membersihkan hati dan jiwa Ingin cinta berhikmah

Cinta Tuhan Cinta kedamaian Cinta Tuhan..tiada sengketa

Aku hanya denganNya Tak perlu berebut dengan sesiapa

Aku dan Tuhanku dan aku juga yang selalu bersusah Tika Dia sebenarnya memudahkan cara

Aku dan nikmat kehidupan terbiar

Fikrah masih hijau dilayu

Aku dan kebangkitan Separa dinding di dada Bila agaknya bisa berdiri teguh diampuh pegangan.. ?

Aku cuma ingin diriku..

dan Aku ingin kembali fitrah suci

Hikmah hidup bertuhan

Kejarkan sukma kesyukuran

Binasakan hati nan terjal

Melaut harapan pada Tuhan..

0 comments: