? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Thursday, August 13, 2009

aku hanya si bodoh

aku hanya si bodoh
yang buat perkara bodoh
hingga orang pandangku hodoh
hingga buat ku dimarahi guruh

aku hanya si bodoh
yang tak punya apapun selayak
yang tak punya nilai banyak
yang tak akan dapat dekat jarak

aku hanya si bodoh
hina lagi picisan
tendangku sampai pengsan
hentakku sampai kekalahan

aku hanya si bodoh
tapi aku bersyukur
biarlah aku tetap jadi orang baik
biarlah aku tetap jadi orang ingat Allah
biarlah aku tetap mati sebagai mukmin
walaupun itu saja pandai yang ada

IBN MUKHTAR

0 comments: