? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Monday, September 13, 2010

Amalan rawatan kanser guna ayat Al-Quran

Setakat ini, kita cuma tahu ada 1 kes kanser otak ( Feb 2007, seorang ustaz di Singapura) yang menunjukkan kesan positif pada cara rawatan menggunakan amalan di bawah. Saya difahamkan sebelum itu, kesihatan beliau teruk sehingga dimasukkan ke ICU selepas di wadkan. Semasa di ICU sempat isterinya (seorang ustazah) memberi beliau air rawatan menggunakan ayat2 seperti dibawah. ALHAMDULILLAH.

Mengikut kisah tersebut, pesakit dibenarkan balik ke rumah, dan insyALLAH akan menjalani pula rawatan susulan seperti chemo dan sebagainya.
Namun, mungkin ada faktor2 lain yang menyumbang kepada kesihatan beliau - seperti doa isteri etc. Ini semua dengan izin ALLAH swt.

AYAT2 AMALAN ORANG2 BIASA:
Yassin ayat - 15x
3 Qul, setiap Qul - 36x
Surah Kausar - 21x

AIR RAWATAN MESTI DI EMBUNKAN
Air rawatan perlu diembunkan selama 1 pagi (dari waktu ishaq ke subuh) untuk mengurangkan kesan panas pada pesakit

Guna 1 helai kain bersih jarang untuk menutup bekas air. Ikat dengan getah supaya tetap kedudukan kain menutup mulut bekas air.
Kain itu dibacakan Al-Hasyr 21-24 1x untuk menghalang apa2 gangguan masuk ke dalam bekas air
Letak bekas air di tempat tinggi seperti bumbung kereta, supaya tidak dilalu kucing anjing.
Air itu seterusnya di beri minum pada pesakit sekurangnya 1 gelas 1 hari. Selain itu, sapu pada perut dan kepala pesakit.

Seterusnya, kami amat mengalu-alukan apa2 maklumbalas dari pesakit atau ahli keluarga pesakit atau sahabat2 pesakit yang mengamalkan ayat2 di atas. Kisah2 kejayaan perlu supaya kita tingkatkan lagi kepercayaan kita ke atas mukjizat Al-Quran (dengan kuasa ALLAH swt)

Namun tidak bermakna kita nak suruh pesakit keluar hospital almaklum kat rumah takda alat2 lengkap untuk pesakit seperti water drip, oxygen etc, selain tenaga kerja memantau pesakit 24 jam dari kakitangan jururawat dan doktor2. Kalau kita keluarga ramai pun, tak tentu siapa nak jaga laki kita 24 jam kannnn....
insyALLAH

PS - Dalam pada itu, elakkan pesakit dirawat oleh orang2 yang menggunakan Aura, Tenaga Dalam, Xi Gong, Kundalini, Prana.

Ini kerana telah didapati "tenaga mistik" tersebut akan menyebabkan keadaan pesakit balik seperti dahulu. Dalam satu kes di Melaka, seorang budak yang hampir sihat, telah dirawat oleh saudara-mara (yang berniat murni) tetapi dengan cara "aura," menjadi sakit semula, dan akhirnya innalillah. Ini semua kehendak ALLAH mengikut qadha dan qadar-nya.
Sekian wassalam"

petikan dari rawatanislam.com

0 comments: