? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, February 28, 2010

SIBUK

maaf aku sibuk
urusan dunia yang menekan
urusan akhirat tiada kesempatan
aku ingin cepat berakhir
sistem keduniaan yang
tak beri nafas buat ketenangan
buat jiwa pada Tuhan
buat jiwa pada tersayang
buat hidup yang bererti
dengan seruan Ilahi

namun aku tak berdaya
apa yang aku ada cuma mengikutnya
tidak lama lagi akan berakhir
kita pasti akan bersama
jika Allah mengizinkannya
jangan kau duka lagi nestapa
kita akan berjuang bersama
kau tulang belakangku
tanpa kau aku lentok
dengan perancangan dan cita-cita

ini halatuju kita
untuk kematian yang sempurna
dunia pasti akan terima pembalasannya
atas kezaliman mereka menekan kita

IBN MUKHTAR

27 Ogos 2009

0 comments: