? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS ?

Friday, May 9, 2008

www.enter4money.com


Sebenarnya Maymode bukanlah sesuatu perniagaan yang menguntungkan secara total.Lebih dikenali sebagai perniagaan sambilan yang mempunyai kelebihan tertentu bagi individu.Contoh jualan topup RM 5 hanya mendapat keuntungan RM 0.20.Tetapi bagi yang bersabar dan berfikir panjang ini adalah sumber pendapatan yang tidak kurang hebatnya.

Laman web kejayaan Enter4Money. Group MyMode paling Friendly ini berbesar hati memperkenalkan satu program bisnes prepaid yang paling dipercayai dan terbukti berkesan. Hanya bermodalkan RM65 untuk yuran pendaftaran, pendapatan yang bakal diterima tidak terbatas. Penjimatan kos prepaid peribadi adalah pasti dan kesenangan membeli prepaid pada bila-bila masa dan tempat begitu memanfaatkan. Inilah MyMode, gaya hidup bisnes terkini!

Syarikat Asia Mobile Commerce Privilege (M) Sdn Bhd [618758-H] telah berjaya memartabatkan jenama MyMode sebagai jenama program prepaid No.1 di Malaysia. Syarikat yang memegang lesen kelas pemberi perkhidmatan aplikasi ini [ASP (C)] telah pun diiktiraf sumbangan dan kejayaannya. Penerima "The 4th Asia Pacific / Malaysia e-Entrepreneur Excellence Awards 2005" dan "The 4th Asia Pacific International Honesty Enterprise - Keris Award 2005" sudah cukup membuktikan kemantapan syarikat dan kebolehan bisnes ini berge

KELEBIHAN MAYMODE

Anda dan Prospek anda di MyMode

Pengguna HP suku 3/2006 [sumber MCMC]
= 21,853,000 orang
Ahli VIP Group enter4money.com
(offline & online Nov 2006)
= 8,501 orang.
Peratusan VIP enter4money dan pengguna HP
= 0.04%

"Group saya hanya ada 0.04% sahaja dari jumlah pengguna handphone di Malaysia pada masa ini. Tetapi saya bersyukur kerana telah menerima pendapatan yang lebih dari gaji yang pernah saya dapat semasa bekerja sebagai pengurus jabatan di sebuah kilang swasta. Tersangat besar pasaran MyMode ini untuk diterokai..Dengan produk prepaid yang sentiasa popular, pendapatan saya dengan MyMode tidak akan putus-putus..Insya Allah...

-Manan-

Bayangkan diri anda berada di tempat saya, cukuplah dengan hanya 1% dari jumlah pengguna handphone menjadi ahli dibawah anda, agak-agak berapa income anda sebulan? Tidak rugi anda menyertai sekarang!.


Sertai Kami dan Jadilah Antara Downline Kami Yang Cemerlang!

www.enter4money.com

yahoo mail : usamah862004@yahoo.com

no akaun maybank : 158314090289

no telefon : 0143653828

rak maju ke hadapan.

0 comments: